~~~~~~~~~~~~~~~

26 Ekim 2017

Sev Beni Yeniden


   

Hadi sev beni yeniden
Ellerimle dokunmak istiyorum martıların özgürlüğüne
Bana yüreğini aç dar geliyor bu yataklar düşlerime
Sarılmak istiyorum senin mavilik akan göğsüne

Hadi sev beni yeniden
Yıka bedenimi Boğaz'ın ılık sularında
Gölgemizi düşürelim bu kentin ıslak sokaklarına
Yaşlanmış bir kente can verelim dudaklarımızla

Hadi sev beni yeniden
Boğmak istiyorum uykundaki o masum halini öpücüklere
Kahvaltılar hazırlamak istiyorum sana ellerimle
Kapılmak istiyorum o ilahi melodiye

Hadi sev beni yeniden
Sar iflah olmaz yaralarımı sevginle
Bir kez daha yak kutsal ışığı kalbimde
Bitir içimin kan revan yalnızlığını tek celsede

Hadi sev beni yeniden
Bensiz akıp giden hayatına etme beni seyirci
Biçare sersefil kapında bekletme
Kimsesiz tesellisiz öldürme beni

Hamiyet Akan
23.10.2017

 
Theme:deluxetemplates.net