~~~~~~~~~~~~~~~

09 Mayıs 2017

Bir Sen Büyütüyorum Özlemin Kucağında




Ömür yolunun ortasında durup
Aşk yağmurları yağsın istedim
Bir gülün kokusunu içime çekercesine nazenin
Bazen sağanak
Bazen çisil çisil yağsın istedim
Ama bilemedim 
Aşk yağmurlarının ardı özlem fırtınası
Bilemedim geçmez boğazdan aşağıya yokluk aşı
Ah nasıl özledim seni 
Ah nasıl bir bilsen
Bir kuş yavrusunun 
Annesinin dönüşünü beklemesi gibi özledim
Yüreğimin ağzı açık kaldı
Bekliyor sevgine aç
Tutup bıraktığın sevda yuvasında
Özlemler biriktiriyorum
Bir masum çocuğun gözlerinde
Bir sokak lambasının titreyen ışığında
Yorganımın bedenime değen soğukluğunda
Uykusuzluğun tecavüzüne uğrayan gecelerde
Akordu bozuk gitarımın tellerinde
Boğum boğum genzimi yakan özlemler biriktiriyorum
Günün renklerini kaybediyorum yokluğunda
Adından başka isim bilmiyor bu dilsiz dudaklar
Bir beden ki hep aynı yüzü özlüyor
Aynı gözlerin nehrinde yıkanmak istiyor
Bu beden bende değil sende solumak istiyor
Beni sen yapan yüreğime bir nefes ver
Havasızlıktan ölmek üzere
Sana haykırmaktan sesi kısıldı
Gel sesim ol de ki
Özledim

Hamiyet Akan
9.5.2017
01:56

 
Theme:deluxetemplates.net