~~~~~~~~~~~~~~~

20 Nisan 2017

Aşk Badesi




Sen içimin kuytusu ruhumun asil konuğu
Ne çok bekledim ne çok özledim
Kalp sesim mi çağırdı seni
Sessiz çığlıklarımı mı duyup geldin
Umulmadık bir vakitte
Sebepsiz nedensiz aşikâr oldun
Şimdi sende soluk alıyor bedenim
Sende doğuyorum bir bebek gibi
Bir kuşun gagasında dualar saklıyorum
El değmemiş göz görmemiş dualar
Ve içimde mavili beyazlı
renk renk kuşanmış bir aşk var
Panayırlar gibiyim her sabah sana kurulup
Her akşam sana toplanıyorum
Her yanımda bir coşkudur gidiyor
Aşkın aşkıma dolanıyor
Ruhun ruhuma nefesin nefesime karışıyor
İçimde bir çocuk su damlalarında dans ediyor
Aklım tüm bildiklerini unutup bir seni biliyor
Gönlümün nazenin mahzeni sen diye inliyor
Dünyadaki tüm kelimelere talibim
bir seni yazayım diye
Ah be adamım şu dünyada
Bir tek canım var alıp satsam aşk yoluna
Bir zerre aşkına feda etsem ne çıkar

Hamiyet Akan

20.04.2017



 
Theme:deluxetemplates.net